opc_loader

Cookies op Beautyvit Huidverbetering

Beautyvit Huidverbetering is wettelijk verplicht om je toestemming te vragen voor het gebruik van cookies en soortgelijke technieken, en je te informeren over het gebruik daarvan op de site. Beautyvit Huidverbetering gebruikt cookies en soortgelijke technieken voor de volgende doeleinden:
  • het optimaliseren van de website
  • het gebruik, beheer en gericht kunnen tonen van advertenties
  • de integratie van social media
  • het verzamelen en analyseren van statistieken
Voor een aantal van bovenstaande punten is het vastleggen van bezoekersgedrag noodzakelijk. Ook derde partijen kunnen deze cookies plaatsen via Beautyvit Huidverbetering.

Wensenlijst

Schrijf u in voor de nieuwsbrief en blijf op de hoogte van de nieuwste behandelingen en acties

                                                                                         

 



Afspraken
Wanneer u een reservering maakt bij Beautyvit Huidverbetering gaat u automatisch akkoord met de huisregels.

Afspraken kunnen telefonisch, via mail, online of in de salon gemaakt worden. U krijgt uw afspraak bevestigd via de mail/sms of een afsprakenkaartje.

Graag tijdig op uw afspraak aanwezig zijn. Bent u toch later, laat het ons dan weten. Indien u later bent, zijn wij genoodzaakt om uw behandeling in te korten, dit uit respect voor de volgende klant. Wanneer er niet meer voldoende tijd rest om de behandeling tot een kwalitatief goed einde te brengen,zal de afspraak naar een ander tijdstip verplaatst worden. Houdt u er rekening mee dat dit niet altijd op korte termijn in te plannen is.

De behandeling zal echter wel volledig in rekening gebracht worden.

Annuleren
U kunt tot 24 uur van te voren uw afspraak telefonisch annuleren of verzetten..

Wanneer de telefoon niet beantwoord word kunt u een bericht achterlaten op de voicemail. Wanneer u later annuleert, zijn wij genoodzaakt 100% van de behandeling in rekening te brengen.

Bij een No Show zal de geplande behandeling volledig gefactureerd worden, u ontvangt deze factuur per post. Indien u later annuleert of de afspraak vergeet zal de eerste keer 50% van de behandelkosten in rekening gebracht worden. Bij een herhaling zullen de gehele behandelkosten in rekening gebracht worden.

Cadeaubonnen
Cadeaubonnen hebben een geldigheidsdatum van 1 jaar. Op de dag van de behandeling dient u uiteraard de bon mee te brengen. Vergeet u deze echter dan zal het normale tarief in rekening gebracht worden. Verloren cadeaubonnen kunnen niet worden vergoed.

Cadeaubonnen zijn niet inwisselbaar voor contant geld.

Algemeen
– De salon is 100% rookvrij.

– Wij geven geen behandelingen bij:
• Koorts/Koortslip
• Griep of hevige verkoudheid
• Besmettelijke huidziekten

– Hygiene is in onze salon belangrijk; Wij verzoeken u daarom om geen huisdieren mee te brengen.

– Kinderen zijn welkom in overleg. Kinderen jonger dan 16 jaar worden alleen behandeld onder begeleiding of toestemming van een ouder of verzorger.

– Beautyvit Huidverbetering behoudt het recht om cliënten te weigeren waarvan de persoonlijke hygiene te wensen overlaat. Bij ontharingen van intieme zones vragen wij u om opgefrist naar de salon te komen.

– Voor mannelijke cliënten is het niet mogelijk om intieme zones te laten ontharen.

– De lichaamsbehandelingen zijn strikt van niet-erotische aard. Op eventuele directe of indirecte verzoeken wordt dan ook niet ingegaan en wordt u de toegang tot de salon ontzegt.

–Beautyvit huidverbetering aanvaardt enkel contante betalingen of betalingen per pin.

– Het parkeren van uw auto is gratis.

Allergie
In geval van een (onverhoopte) allergische reactie van producten van Beautyvit huidverbetering dient u contact op te nemen zodat wij uw huid aan een analyse/onderzoek kan onderwerpen om de allergie te zien/ constateren.

Producten retourneren
Retourneren of ruilen van bij Beautyvit huidverbetering aangeschafte producten kan alleen binnen 8 dagen na aankoop met overlegging van de aankoopbon, mits het product ongeopend en/of ongebruikt zijn. Dit geldt ook voor afgeprijsde artikelen.

Klachten of ontevreden?
Wij doen er alles aan om goede kwaliteit diensten en producten aan te bieden maar het kan een keer voorkomen dat u niet tevreden bent. Wij stellen het zeer op prijs dat u het ons laat weten indien u een klacht heeft zodat we samen tot een oplossing kunnen komen.